بیمه نامه جامع پروژه

بیمه نامه جامع پروژه

برای استفاده از بیمه نامه های مهندسی، ابتدا باید به حجم پروژه و اهمیت آن دقت نموده و بیمه نامه را براساس آن انتخاب نمود. برای مثال برای پروژه های ساخت و ساز که در مقیاس بزرگ اجرا می شوند، عاقلانه ترین کار این است که هم از بیمه تمام خطر پیمانکاران و هم از بیمه تمام خطر نصب استفاده شود چرا که کوچکترین خسارت وارده در حین انجام کار، می تواند هزینه های سنگین و حتی غیر قابل جبران را به دنبال خواهد داشت. تصور کنید که یکی از دستگاه های گران قیمت در حین اجرای پروژه معیوب شده و یا به یکی از کارگران، آسیبی وارد شده است در این صورت هزینه جبران خسارت به حدی سنگین خواهد بود که می تواند شما را تا مرز ورشکستگی پیش ببرد. اما به جای این که هزینه خرید دو بیمه نامه را پرداخت نمایید، به راحتی می توانید با داشتن بیمه نامه جامع پروژه، از مزیت های های هر دو نوع بیمه نامه برخوردار شوید.

ویژگی های بیمه نامه جامع پروژه

۱-   مهمترین ویژگی بیمه نامه جامع پروژه ترکیبی بودن آن است که شامل تمام خطرات تحت پوشش بیمه تمام خطر پیمانکاران و بیمه تمام خطر نصب می شود. بنابراین با خرید این بیمه نامه، دامنه وسیعی از خدمات بیمه را در اختیار خواهید داشت.

۲-   بیمه گذار در بیمه نامه جامع پروژه می تواند در مورد نوع خطرات تحت پوشش شرکت بیمه گر نظر داده و در صورت امکان، درخواست حذف و یا اضافه نمودن برخی از خطرات تحت پوشش را داشته باشد.

۳-   بیمه نامه جامع پروژه خدمات خود را در ۴ مرحله از پروژه ارائه می کند:

–       شروع پیش انبارداری

–       دوره ساخت

–       دوره نصب

–       دوره آزمایش و راه اندازی اولیه

–       دوره راه اندازی اصلی پروژه

فراموش نکنید که همزمان با تغییر شرایط اقتصادی کشور، نرخ حق بیمه نامه جامع پروژه نیز تغییر کرده و این تغییرات به صورت الحاقیه به بیمه نامه اضافه می شود.

اشتراک نوشته

درباره نویسنده

دیدگاه

دیدگاهی وارد نشده است.

ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد فیلدهای اجباری با علامت مشخص شده اند *

3 × چهار =