تعریف بیمه شکست ماشین آلات

تعریف بیمه شکست ماشین آلات

این احتمال وجود دارد که وسایل مورد استافده در پروه هیا عمرانی و ساخت ساز و یا تجهیزات کارخانه شما، دچار عیب شده و از کار بیافتد. تعمیر و راه اندازی مجدد این وسایل و یا حتی جایگزین کردن آن ها با انواع سالم، نیاز به هزینه زیادی خواهد داشت. بیمه شکست ماشین آلات با حمایت خود در جبران خسارت های وارده به وسایل و دستگاه ها، فشار مالی وارده در اثر این مشکلات را برای شما کمتر می کند.

دامنه حمایت بیمه شکست ماشین آلات

در صورتی که خسارت های وارده به تجهیزات به دلایل زیر بروز نماید،  بیمه شکست ماشین آلات متعهد است که خسارت های وارد جبران نماید:

–       نقص در ریخته گری و متریال دستگاه ها

–       وجود عیب در طراحی و ساخت وسایل

–       مشکل در راه اندازی دستگاه

–       انفجارهای فیزیکی

–       از هم پاشیده شدن قطعات دستگاه به دلیل نیروی گریز از مرکز

–       و…

ویژگی های بیمه شکست ماشین آلات

۱-   بیمه شکست ماشین آلات متعهد است تمامی خسارت های وارده به تجهیزات و دستگاه ها در اثر هر کدام از عوامل فوق الذکر را پرداخت نماید. البته در صورتی که برخی از علت های بروز خسارت، استثنا شده باشد، بیمه گر خسارت های ناشی از آن ها را پرداخت نمی کند.

۲-   لازم به ذکر است که بیمه شکست ماشین آلات خسارت های ناشی از وقوع عیب در وسایل را جبران نموده و به هیچ عنوان شامل دوره تعمیر و نگهداری وسایل نخواهد شد.

۳-   بیمه شکست ماشین آلات دارای حداکثر اعتبار یکساله است و پس از پایان قرارداد، بیمه گذار می تواند درخواست تمدید قرارداد را داشته باشد.

۴-   این امکان برای بیمه گذار وجود دارد که خسارت های وارده به اموال مجاور، اموال شخص ثالث و غرامت های بدنی که تحت مسئولیت وی رخ می دهند را تحت پوشش بیمه شکست ماشین آلات قرار دهد.

خطرات تحت پوشش بیمه شکست ماشین آلات

–       بلاهای طبیعی همانند سیل، زلزله، نشست زمین، طغیان آب و…

–       سرقت و دزدی با شکست حرز

–       دزدی

–       آتش سوزی

–       انفجار

–       و…

/ بیمه مهندسی / برچسب ها:

اشتراک نوشته

درباره نویسنده

دیدگاه

دیدگاهی وارد نشده است.

ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد فیلدهای اجباری با علامت مشخص شده اند *

هشت − یک =